مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 23:202023-02-09ورزشي

پیشرفت 70 درصدی تصفیه خانه های بیمارستانی رشت


یکی از بخش هایی که آلودگی بسیار مهلکی برای محیط زیست داشت فاضلاب بیمارستان های رشت بود که هم اکنون تصفیه خانه رشت 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: یکی از بخش هایی که آلودگی بسیار مهلکی برای محیط زیست داشت فاضلاب بیمارستان های رشت بود که هم اکنون تصفیه خانه رشت 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه های عمرانی عام المنفعه شهرستان صومعه سرا در بخش های بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و حوزه برق در مجموع با 115 میلیارد تومان اعتبار با حضور علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و اسدالله عباسی، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان و مردم منطقه به بهره برداری رسید.

اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، با بیان اینکه حل مشکل فاضلاب رشت با انعقاد تفاهم نامه و اختصاص 5000 میلیارد تومان از محل تهاتر نفت در حال انجام است، گفت: رفع مشکلات فاضلاب دیگر شهرستان های استان از جمله بندرانزلی و صومعه سرا نیز در اولویت برنامه های مسئولان استانی قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از ورود آلودگی هایی که از رودخانه های زرجوب، گوهررود و سایر رودخانه های استان به تالاب بین المللی انزلی، افزود: فاضلاب زندان لاکان طی چهار ماه با ترک تشریفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی تصفیه خانه های بیمارستانی رشت

پیشرفت 70 درصدی تصفیه خانه های بیمارستانی رشت